Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Soffan - 12 februari 2012 20:10

Har hållit högt tempo idag, för att vara söndag. Upp me tuppen och nästan grät när jag vaknade till ordentligt och mindes att min tv gav upp i natt. Missade ju slutet på Sherlock igår... Har inte planerat att köpa nån ny tv just nu, slutet för teven kom minst sagt lite olämpligt. Men har ju en till så egentligen är det bara ett i-landsproblem, bland andra.

Vovven ska vara på "kollo" i skogen några dagar och jag ska jobba, lite här och var, så idag när solen värmde passade vi på att ta sen frukost och åka pulka hos far. Fel, vi åkte inte pulka, utan dottern och jag turades om att dra pulkan och barnbarnet åkte. Lilla vovven sprang som en galning i snön och lilla G skrattade. Hm, känns redan tomt utan lilla voffsingen...

Hemma droppade det från balkongtaken och jag fick ner ljusslingan och köpekartongen passade. Lite oväntat faktiskt... Fick massor me energi av sol och lite takdropp verkar det, men energin tog tvärt slut. Tvätta och städa, sortera papper på kontoret några timmar, sen så, då är de bara slut kvar. Vilket var en lögn, har kollat film oxå, men inte varit på pyssel. För de orkade jag inte ikväll... Just ja, solen avslöjade kvaliteten på senaste fönstertvätten, sånt kan man oxå blir trött av...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards