Utan spaning - ingen aning

Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Morronsur

Av Soffan - 23 februari 2012 11:45

För att har dolda horn i pannan, så är jag himla snäll, om jag får säga det själv. Men kommer tanten i dyr stor blå BMW och skvätter ner mig en gång till, då jäklars. Det är ju inte bara hon i hela världen som har bråttom till jobbet på morron.

Men av nya prinsessor och sol så blir man inte bara snäll, man blir glad oxå... men inte mätt... dags för lunch tillsammans med kontorets långa "farbröder"...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Soffan - 11 november 2019 14:27

Ännu ett år har gått och jag har inte riktigt kommit igång, än. Men snart så - plötsligt händer det. Men om man återgår till idag; det snöar, är kallt och måndag. Återkommer när jag är en smula mer positiv. ...

Av Soffan - 16 juli 2018 17:12

Har fått frågan mer än en gång det senaste året...  - Åh, hur gåre me bloggen? Och det är väl så här, de har inte gått ett enda smack, typ. Jag har gjort mycket annat, men inte sånt här. Bytt jobb har jag däremot gjort och fått mina pelargoner att öv...

Av Soffan - 28 februari 2017 21:14

Hajen Lydia lever och jag likaså... hon rör lite mer på sig bara. Själv är jag ju bara upptagen med jobb. Fast o andra sidan har ju hon ett jäkla slit med att simma omkring överallt, hela tiden, med en sändare på sig. Fast det är väl egentlingen inte...

Av Soffan - 31 maj 2016 21:01

Helt underbart. Pajleverans via balkong, andra våningen. Det gäller att "välja" sina grannar...  ...

Av Soffan - 6 april 2016 09:36

Om hunden kunnat prata skulle han tveklöst skyllt sin sovmorgon på mitt nattliga hostande de senaste nätterna, men se den gubben går inte. För i natt har jag nästan sovit mest hela tiden, utan kvävande hostattacker flera gånger i timmen. Så jag, för ...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards