Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Soffan - 24 februari 2012 22:15

Asch va de roar mig att dimpa ner i soffan, trött o sliten trots tårtan till lunch, när dotterns sambo mycket koncentrerat kollar på hockey på tv o fråga om det är Söderköping o Malung som spelar... och att man lite senare även ges tillfälle att utropa sig själv till gud gör inte fredagen sämre... Är så skönt att få vara riktigt dryg, ibland, eller snarare så ofta man hinner o vill. För det är ju så att de finns de som har ett betydligt sämre veckoslut. Jag har inte mist mitt jobb, jag har inte feber eller magsjuka, jag har visserligen glömt min dyra goda chokladkaka kvar på kontoret, vilket är helt obegripligt, men jag har en självlagad tv och världens goaste barnbarn som bara svarar nej på allt. Fattar inte ens att det är möjligt att vara så lyckosam... men så är det. Å så har jag ju köpt en rackans fin orchide idag också... De lustiga var att jag fick tränga mig fram för att nå åt den blomma jag ville ha för inte visste jag att de var så många äldre rullatorförsedda herrar som gillade orchider.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards