Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Soffan - 23 mars 2012 21:22

Man skulle kunna tro att jag är ohyggligt upptagen, eller det är vad jag gärna vill att andra ska tro... ibland, eller i alla fall när jag hittat en några bra böcker som bara måste läsas. Som nu... men så måste man ju jobba oxå, en hel del faktiskt, och vara lite ordförande oxå... Så den där städningen förra helgen, den har jag inte riktigt hunnit med än, men det kommer nog tid för den oxå, sen. Har även ägnat en del tid åt förfäderna, men är fortfarande för snål för att betala för släktforskningstjänsterna så jag kör på gratisprogrammen, men kul ändå... Men så finns det annat som inte är kul; min gamla dator visar alltför ofta upp en "blå" sida av sig själv, där man kan läsa något om allvarliga fel o andra otrevligheter. O så har den avslutade hostan smugit sig på igen, vilket känns jäkligt onödigt... Men, solen skiner om dagarna, jag har sett tussilago och jag har nyss "räddat" nittioåriga grannen från stor olycka... Hon hade gräddat våfflor och lägenheten vart svart och hemtjänsten kunde inte hjälpa när dom var där... men med en pall och ett snäpp på säkringslådan vart de ljus igen... och lyckan var gjord. Lovade dessutom att låna ut mitt våffeljärn i stället... menar, det är ju trots allt våffel-dagen på söndag, eller hur?

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards