Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Soffan - 9 april 2012 21:17

Klädköp och Ikea kan vara en prövning, det gäller bara att hitta exakt den rätta prylen för ett litet barnbarn att bli förälskad i... denna gång visade det sig vara en stol. Misstänker att det fanns andra kunder som tyckte lite synd om henne som fick bära sin stol själv, men helt klart litade hon inte tillräckligt på någon av oss för att överlåta stolen tillfälligt till någon av oss... Stolen skulle ovillkorligen med hem och är nu betald, hemkörd, buren upp för trappen och står nu hemma här och väntar på varmare balkongväder. Så snälla, kan man be att få lite värme?

Finns fler skäl till att värme önskas, lilla G fick fina sommarkläder och jag har än en gång köpt en sommarklänning som är jättefin, men som jag inte riktigt kan ha. Ställer vissa krav på mathållningen här framöver... för klänningen, den ska jag baske mig komma i, eller i kommer jag, men den sitta fint oxå. Så därför passade jag på att äta ett "sista" marsipanägg innan livet ska stramas upp... en annan dag.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards