Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Soffan - 15 april 2012 20:55

Hittade just ett julklappskontrakt som dottern undertecknat och där hon gav bort ett års diskning, visserligen gick det ut31 december 2001, men ändå. Undrar om jag ändå inte har några diskar tillgodo från det året? Ska forska lite i det vid lämpigt tillfälle. Har ju kontraktet kvar o allt... och då borde det ju gälla, eller hur?

Men gäller det inte så gör inte de så mycket ändå, förbrukar ju inte så mycket porslin just nu. Men det går tungt och känns tråkigt att vara matsträng och jag har kommit till stadiet när till och med recept är intressant litteratur... men som tur är så har jag fått ny bok av farbror L. Han har tänkt introducera, en för mig ny författare Lee Child, eller snarare Jim Grant, och han är i det närmaste lite chockad över att jag inte läst något av honom tidigare... och det kommer jag säker själv också att ångra i och med att jag börjar med den åttonde boken om militärpolisen Jack Reacher liv och leverne. Känns som om det hänt tidigare, det här med att göra saker i fel ordning...

Skrämde föresten vovven nyss när jag provad bortglömda solglasögon... han gillade inte att inte se mina ögon verkade det... Få se om han förlåter mig innan det är sol och solglasögonsäsong på riktigt... men det blir nog inget problem, egentligen, brukar ju tappa bort mina solisar ganska omgående... Hm, är oroväckande varm i pannan, jag oxå... så alltså, dags att ta kvällsprommisen o sen får de bli kudden o nya boken. O du M, jäklars va spännande det ska bli... ser fram mot sommaren.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards