Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Soffan - 19 april 2012 21:43

Har haft en trivsam utomhusjobbdag idag... som visserligen ledde till att jag i morron kommer att få göra om en mängd uppgifter som jag trodde jag var klar med för länge sen. Men bättre att få veta det idag, än om några veckor. Alltså... gör om - gör rätt... eller egentligen gör på annat sätt... Men de ska väl gå bra det oxå.

Hade barnbarnsbesök på kvällningen och vi pusslade och sen bjöd jag bort en matlåda. Till min förtjusning gillade den lilla rara sötnosen min köttfärssås, som alltså inte är sås... Äntligen nån som gillar den... Själv håller jag på mig, ett tag till... eller till på lördag, då det är dags för tvåårskalas. För aldrig i skogen att jag missar tårta och kalasfika... bara för att komma i min nya fina klänning. Men de är ju lätt att säga idag, för svära över klänningen, de kan jag ju göra en annan dag, i smyg.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards