Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Soffan - 28 april 2012 17:24

Deppar lite över min dator, är andra gången jag försöker skriva här idag och den bara kraschar o ger mig en ful blå skärm och talar om för mig att allvarliga fel har uppstått. Som om jag inte fattar det när den bara ger upp... men det är väntat. Har misstänkt att den tänkt ge upp under en rätt lång tid.

Jag har däremot inte gett upp dagens letande efter glasögonen. Har två nya böcker som bara ligger och väntar... skulle jag misslyckas med mitt letande så såg jag att skafferiet har börjat sälja såna där billiga glasögon, precis som fattas mig. Men ska leta lite till... bilen har jag inte titta i än.

Annars är det en lördag som så många andra lördagar då tippen besökts. Och hoppas verkligen inte jag tappat dom där...

Fast jag har gjort annat än att hänga vid tippen, har vart på loppis, två olika. Fyndade lite på den ena och butikshandlade vid den andra. Pysselbutiken i Skedvi hade så himla mycke fina grejer... Blir troligen ett till besök, ganska snart... Barnbarnet fick en liten kanin och jag fick en bur... tyg och prydnad... blir inga fler djur, på länge. Fast jag tror lilla G vart himla glad i den lilla tjocka hästen hon fick klappa idag...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards