Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Soffan - 5 maj 2012 22:59

Hm... vem behöver en dokumentförstörare när man har en liten vovve? Jag skulle ju faktisk bara gå ner och hämta tvätten... inte vara borta ett år. Protesten var enligt mig, väl kraftig, och tog tid att samla samman.

Men nu börjar de bli dags att gå och sova, fast ska nog kika på månen en stund. Kanske fota oxå eller kanske bara gå o sova ändå... för ta reda på tvätten, de spar jag på till i morron. Kanske får jag hjälp då istället. Även om den hjälpen inte alltid hjälper på så sätt som jag hoppas på. En skogstur står oxå på agendan, måste ju kika på alla nya kycklingar... och så var det de där med resväska och bikini. Det är kämpigt att vara jag... fast så ska jag inte ens skoja och säga. Utan ska bara vara tacksam att vännen M´s torsdag, inte var min torsdag, för det var en skrottorsdag som nog gärna hade kunnat hoppats över, enligt M. Och jag absolut villig att hålla med, även om min torsdag var bra.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards