Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Soffan - 16 maj 2012 22:40

Visste väl att man alltid hinner köpa minst ett par skor till, speciellt när man varken har tid eller råd. Eller råd har jag väl, men borde kanske valt att köpa nått annat... tråkigare.

Kollade just på klockan o insåg att det börjar bli sent, men tvätten vart just klar, så packningen spar jag på till i morron. Är tvärsäker på att det går lättare då. Hjärnan har lixom packat ihop för idag, och den är ursäktad. Är man uppe o sprätter halv fem har man bara sig själv att skylla. Den här halva arbetsdagen vart inte heller riktigt som tänkt. Eller inte halv i alla fall. Men det är oxå historia nu. För nu är det sova som gäller... måste ladda inför morgondagen. För då SKA det packas... eller så får jag köpa nytt av allt. Skorna jag köpte var nog föresten de dyrast jag någonsin köpt, dyraste prislappen i alla fall. Gillar verkligen "halva priset" lappar... även om det egentigen inte riktigt hjälpte den här gången...

Av Soffan - 16 maj 2012 12:07

Lilla vovven hade goda skäl att sura härom dagen. Orsaken stavas... fästing. Äckliga onödiga djur. Fy. Vårdonade just har på sidan och börjar känna viss, inte stress, men att det börja bli en smula brådis... Har en hel del att bestyra med innan i morron. Så... dags att sätta fart. Men ett par skor ska jag väl ändå hinna med att köpa, för de hinner man väl alltid?

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards