Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Soffan - 9 juni 2012 22:38

Klockan är 22:38, precis nu, och kvällens misstag har just uppenbarat si. Glömde köpa mjuka snytpapper innan 22... Morgondagen bjuder därmed på illröd näsa, utan tvekan. Men som lilla vovven stimmar nu kanske jag ska vara glad om jag bara har en snuvröd näsa i morron... Skulle tro att det låter galet illa ner till grannen... och hon verkar ha jobbhelg. Suck... dags att jaga samman alla roliga tuggben och gå o sussa.

Av Soffan - 9 juni 2012 21:26

Vet inte om det är rättvist eller bara kymigt, men nu är det min tur att vara klen. Vovven tillfrisknade under gårdagen och då passade jag på att rasa samman, feber, halsont och en jäkla snuva. Kan vara så att det inte var nyttigt att börja jobba så där häftigt efter tre veckors ledigt, men det var slut på ledigheten för denna gång. Men det kommer mera ledigt, snart. Men tills dess blire en massa jobb, bara jag kvicknar till. Men till skillnad från vovven så går jag på god diet, äter den dyra chokladen från Canada... och lilla vovven han får vattenkokt grötris, i små portioner. Han ser inte så där himla nöjd ut. Men han har i alla fall piggnat till på den dieten. Så jag hoppas nu på chokladdieten... men om inte så har jag ändå ätit gott. Trist bara att jag inte riktigt känner smaken riktigt...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards