Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Soffan - 18 augusti 2012 14:02

Dumdristigt eller ekonomiskt... eller bara ett tecken på att jag är lätt uttråkad just nu. Jag har just käkat upp torsdagens köpethaimatlåda. Den har varit i sol och värme i bilen, den har blivit glömd utanför kylen och slutligen nu uppvärmd ännu en gång. God, eller rent av jättegod, men...? Äh, varför grunna, det lär ju visa sig... och tills dess fortsätter jag med tråkgörat, sortera-fundera-slänga... Men för att busa till det är jag inte i mitt rum och gör detta... hehe.

Eller har inte bara lite tråkigt, blev arg nyss oxå, eller då jag började sortera, för då jag hittade rabattlappen till bilen. Som jag alltså missade att nyttja när jag "fick" nya bromsar på bilen...

Av Soffan - 18 augusti 2012 09:36

Så var de lördag igen, och det är dags att hänga en stund på soptippen. Det måste vara något alldeles speciellt med tippen och lördagar, för ber man nån följa, så får man nästan alltid sällis dit... haha. Alla verkar ha något de vill bli av med... och snart vill jag snabbt bli av med min goa soffa oxå, till förmån för en "vuxensoffa" som man kan sitta i oxå, inte bara ligga och mysa i... med... en bok... eller me lilla vovven...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards