Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Soffan - 6 oktober 2012 22:21

Dora kan flyga och jag somnade nyss ifrån mitt fikafrämmande... med andra ord, de har vart mycke idag.  

Tidig uppstigning och färd mot Rättviks marknad, inget speciellt på önskelistan, förutom Belgiska våfflor. Lilla G var på strålande humör hela dagen och fick en Dora-ballong som hon bara älskade... en ballong som jag ganska snart lyckades hjälpa till att nå yttre rymden... Del två av dagen, då lilla G somnat och bara accepterat att ballongen var borta, då leta vi ny ballong. Hittade en lika dan... och restan av dagen var räddad. Nu är det mest bara mina tår som deppar och sen vart det ju lite tokigt med kvällsfikat som vännen M inte fick, bara för att jag somna mest hela tiden när vi skulle kolla på Helgonet o dricka te... men vi får ta det en annan dag. En dag eller kväll när jag e lite mer vaken.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards