Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Soffan - 12 oktober 2012 16:04

Härligt att kunna sitta flera mil hemifrån och beställa trädfällning, stubbgrävning och nertagande av buskage... och naturligtvis inte svara i telefon på okända nummer. För med tanke på senaste timmarnas strulande med databasen, eller snarare programmet som hanterar datat, är jag... omunter... och direkt olämplig att föra ett samtal med, i allafall om man vill klaga på något som gäller träd, stubbar eller buskar. Finns nog just nu för stunden inget som jag inte kommer att lika vid i-landsproblem... jämfört med vad databasen utsätter mig för just nu. Känns som ett härligt avslut på en hård arbetsvecka...


Fast det finns en sak som kan få mig att flina, och det är gårdagens resultat en sån där test på nätet… Du fick 7 rätt svar på 9 frågor; DU ÄR EN VERKLIG FASHIONISTA! GRATTIS!


De trodde ni inte om mig, eller hur… haha…

Av Soffan - 12 oktober 2012 10:06

Jahaja, nu sitter man alltså här, menar inte att klaga över solen, men med ett solskydd på fönsterrutan ut mot yttervärlden med MyLittlePony på... För fortsatta tråkning, ställer er i kö.. men.. jag ser i alla fall vad jag har på skärmen idag... utan att pynta fönstret med sopsäck... och rosa är rätt klädsam.


Vill heller inte klaga på alla trevliga hantverkare vi har på kontoret nu mer... men nu längtar jag efter persienner, gardiner och lister runt de nya fönstren, det blåser ju på mig, förutom att man få solen i ögat.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards