Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Soffan - 16 oktober 2012 20:03

Är så arg, så arg... Verkar alltid vara det sista mailet för dagen man ska undvika för att behålla ett gott humör. Hyser nu agg mot en hel kommun. Men vill inte slarva bort min korta arbetsfria fritid genom att grubbla över jobb, utan varje gång jag närmar mig det i tanken gäller det att snabbt tänka nästa tanke, "- i morron, då tar jag itu med dumheterna i dagens sista mail". Fördelen är ju att man bara kan tänka på en sak i taget, även om man kan hoppa snabbt mellan tankarna... och vissa hoppar ju snabbare än andra.


Just nu tänker jag... fotboll... hm, tv-dosan ligger långt bort, långt från filten och värmen... verkar bli fotboll på tv för mig ikväll, vilket inte var planen. Å andra sidan började jag ju läsa bok om David Beckham igår... så varför inte, får bli fotboll tills jag är varm nog att lämna filten igen. Om jag har tur är jag varm nog innan matchen ens börjat...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards