Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Soffan - 20 oktober 2012 17:40

Vi har de rätt bra, lilla vovven och jag, det spöregnar ute så vi hemmamyser dvs han sover gott i nya bruna soffan och jag eftermiddagsfikar i den gamla vita...

Av Soffan - 20 oktober 2012 14:24

Jobbigt läge, det är bara 20 oktober och jag har just insett att jag redan tappat bort julklappar... som jag köpt så sent som i förra veckan... Fast å andra sidan så har jag ju några dagar på mig att leta. Det går bra det här...  

Av Soffan - 20 oktober 2012 10:01

Äntligen en hemmamorron med sittande frukost. Har blivit många diskbänksfrukostar nu i veckan, men nu är det rostad macka, marmelad och ost med en kopp gott te som gäller. Blev igår klar med en pytteliten del av det stora jobbet jag har framför mig fram till jul. Lättnaden är stor. Men det är ju egentligen nu det börjar, på riktigt. Är därför rätt nöjd att jag påbörjat julförberedelserna redan... haha. Nu ska jag bara försöka få tag på min elgrejare och hoppas på att han har tid med mina projekt ganska snart. Och så var det de där med allt som ska upp på väggarna, men det tar jag en annan dag... Nu frukost och några timmar True Blood... sen så...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards