Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Soffan - 23 oktober 2012 17:36

Härligt att bli grattad, men undrar om nån vet att jag inte ens lämnat kontoret än... Efter många timmars möten återstår nu en dags arbete att ta igen...

Av Soffan - 23 oktober 2012 08:38

Förutsättningarna för att detta blir en god dag är goda. Fick hjälp av dottern att baka kontorsfika igår kväll. Lämnade allt hos henne MEN kom ihåg att hämta fikat nu på morron och som bonus gosa en kort stund med lilla G innan hon drogs till sitt ”jobb”. Inte illa när man blitt så här gammal som jag blir idag… ;)


Men tillbaka till idag; vaknade lite försent men slog ändå på tv och fick höra en snutt av Kenta och ”Just idag är jag stark”, samtidigt grattade vovven mig hängivet… men han måste ha varit lite trött för han sov igen inom några minuter. Trots vovvens ovilja att stiga upp hann jag ändå i god tid till jobbet och har redan kramats med de flesta av herrarna på kontoret, innan halv nio, inte illa, och snart är det fika.  Solen ser ut att vilja förgylla min dag och det piper ”grattisar” i mobilen… smickrande och välgörande för egot. Men nu är det dags att återgå till verkligheten, möten halva dan och grymma mängder med jobb att göra klar och just ja, riktigt ”gofika” om 45 minuter… För säkerhetsskull tänker jag dock inte svara i telefon på okända nummer idag, för där får jag ju oftast bara skäll...



Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards