Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Soffan - 23 januari 2013 19:12

Käre värld va de tar tid att jobba. Har muttrat nån gång tidigare om att jobb ibland inkräktar på fritiden, men nu är det ett faktum. Drömmer till och med om omlopp, körtider och medelhastigheter... och nybyggnationer av resecentrum. Men med tanke på hur kallt det är ute så är jag ju i och för sig inte pigg på att göra nått annan än att jobba heller, för den delen. Dessutom är det extra skoj just nu, även om det oxå är extra stressigt. Städningen av kontoret går det däremot sämre med, fattar inte hur de kan finnas så mycke papper, överallt. Går föresten inte så bra med städningen hemma heller, men det gör inte så mycke, än. Men när det kommer lediga dagar, då jäklars. Men nu är jag bara trött och lätt jobbsliten, och duven i ryggen. Känns att jag besökt kiropraktorn... har ont, fast sundare ont nu, typ. Och då ska de ju vara nyttigt att promenera, men minus sjutton är ju inte så mysigt... och med bilen på verkstad, så blire till o gå, oavsett jag gillare eller inte. Hm, undrar om man kan få gå o sova nu? Lilla vovven snarkar ju redan... men misstänker att jag måste väcka honom för en sista kvällspromenad innan jag får sova, på riktigt.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards