Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Soffan - 22 februari 2013 21:02

Slog just på tv och såg då Lena Philipssons knallgula jacka... och mindes att jag hade nått gult midjekort jag oxå, nån gång -85... riktigt snygg faktiskt, om jag får säga de själv.


Inte mindre snygg, men ändå mera skön... mina sovstrumpor.... åsså barnbarnets raggisar.

 

Har ju sån tur att jag har begåvats med en granne med stickande mamma... Tack för det... :)



Av Soffan - 22 februari 2013 10:38

Vet inte vart orken tagit vägen... eller hm, den kanske är på samma ställe som den blå taggiga torkbollen, dvs nån annanstans. Än så länge idag har jag bara varit snäll, mot mina kollegor, och redan helgvattnat mina blommor, i övrigt alltså mest bara varit en belastande kostnad. Telefonen har varit tyst och endast ett mail har trillat in, som bara innebar ca 20 sekunders arbetsinsats för att besvara. Vill inte klaga, men lite tråkigt eller snarare långsamt är det allt när det är stiltje. Men som som jag så ofta säger; man ska passa sig för vad man ber om...



Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards