Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Soffan - 1 mars 2013 19:05

Har ramlat samman i soffan igen, eller hm, har nog inte lämnat den sen senast... men nu är det tv och inte film gäller. Såg tidigare idag en skum historia med han, den engelska vampyrkillen... som jag inte kan namnet på just nu, maffiga ögonbryn iaf. Men nu va de tv. Var svårt att hitta nått tillräckligt lockande ikväll på tv, deppar fortfarande över att jag missar brorsdotterns innebandyturnering i Falun, men kan inte annat än att skratta åt de brittiska "gossarna" från Top gear som är på besök i Albanien. Fick just sms, verkar gå bra för brorsdottern, dom leder. Håller tummarna för vinst!

Av Soffan - 1 mars 2013 15:25

Lilla vovven och jag har kommit lite på kant med varandra. Han gjorde nyss något han är riktigt bra på, han finfördelade papper/kartonger. Men den här gången var det inte pappersåtervinningen... så nu är jag arg. Har i alla fall städa upp och kände då plötsligt att förkylningen har tappat greppet. Kan andas och ta djupa andetag, utan kiknande hosta som följd. Blev så munter att jag tog en plockaihop-vända av bara farten. Eller fart o fart... sköldpaddshastighet är nog en rättvisare beskrivning av hur snabbt det gick. Men den som då träffat Frasse, den vet att det gick ganska snabbt i alla fall. Kan för övrigt inte fatta att det ens är möjligt att stöka till så som jag lyckats göra senaste dagarna när jag knappt ens rört på mig. Så nu är jag laddad på riktigt för att göra en utflykt till skafferiet senare i kväll för att införskaffa lite föda igen. Är grymt trött på punchpraliner och Froot Loops och dessutom är mjölken slut.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards