Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Soffan - 5 mars 2013 21:27

Har tittat på fotot på min nya dörr ett bra tag, det var något som felade. Tog ett bra tag, men sen såg jag det, det fattas en jättestor blomma som i flera år stått precis utanför min dörr, mitt i blickfånget från skrivbordet. Har alltså sett den dagligen, troligen i tio års tid... Kan inte låta bli att undrar vart den har tagit vägen.

Av Soffan - 5 mars 2013 12:09

Jag har äntligen begåvats med en dörr igen, en alldeles egen glasdörr. Så nu kan alla se vad man har för sig på kontoret, egentligen, även med stängd dörr. Vi, mina kollegor o jag, är ju som bekant rätt upptagna... men nu blir de upp till bevis. I annat fall är det ändå rätt skönt nu när jag fortfarande hostar och för väsen. Är ju inte sjuk, men låter förbaskat illa, emellanåt... och rätt skönt att kunna putta igen dörren när det tar i som värst.


 Visst är den fin? Besökssoffa utanför har jag oxå... haha.


Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards