Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Soffan - 23 mars 2013 21:50

Uppstigning tidigt som attans, eller i alla fall innan nio. Laddad och/men ofrukosterad drog jag iväg på uppdrag. Händelserik lördag det här, bäst var nog ändå när skor skulle köpas åt barnbarnet och Kupolen invaderades av spöken.. och vem kan köpa skor under dom förhållanderna? Utan att föra väsen, menar jag, även om skorna är tokfin?

Jag höll mig från att kriga om frukost på mcDonalds i elvatiden i alla fall.

Var på så sätt på gott humör när vi invaderade nästa stad, glömde bara bort att det var skidåkning och en himla massa folk överallt, men det vart en trevlig stund de me. Tror faktiskt alla uppdrag slutfördes, ska bara plocka upp och städa undan en del saker som kom med hem. Sen ska blommor planteras om innan de får kliva i sina nya fina glaskrukor, vovvens klor e stajlad så han får vara ifred, paket ska slås in och så måste man inte äta upp fikat man köpte. Dvs struntar i blommor, paket, papper o skräp o disk, dags att sova för att vara redo att kliva in i askungerollen, i morron.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards