Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Soffan - 23 april 2013 20:12

Tog inget beslut angående bokhylledelen på måndag morron, för för jag var för trött. Vovven måste ha drömt mardrömmar, för han ylade och jag blev så jäkla rädd att jag flög upp ur sängen o vimsade omkring. Sen var de ju stört omöjligt att somna om och då va de inte så bra ordning på hjärnan när de va morron. Bättrade på tröttheten ytterligare med en tung måndagsjobbdag, fast me lite barnbarnsbus på kvällen så lättade det, fikade och eldade i nya kaminen oxå och hade allmänt trivamt.


Dagen idag var en semesterdag, dom är inte så vanligt förekommande, men ibland händer det. Visserligen vart det lite jobb ändå, men bara lite, dvs inget värre än att det styrdes upp via telefon på vägen ner mot årets Vårvisning i Hagasalongen. Kollat mängder med tavlor och käkat dyrt, men inga "vanvettesaffärer". Mycket fint och så, men inget som ska hänga på nån av mina väggar. Fast där hänger ju nästan ändå inget alls. Det jag hänger upp, de trillar ner och nu har jag gett upp. Väntar på borrmaskinsägare med mycket stort tålamod. Hm, vet faktiskt inte, finns det ens såna?

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards