Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Soffan - 28 april 2013 19:55

Hunden håller sig undan, han hörde nog nått om lortig och lukta illa och vill man inte bada, då håller man låg profil. Men tror han vinner ikväll, för jag är trött och har redan torkat golvet i badrummet en gång idag. Väljer att slappa o glo på tv, för här finns ingen vovve och således luktar det ju i alla fall inte lortig vovve vid tvsoffan. Men i morron, då kommer han inte undan, om jag ändå inte ska vänta till jag har tid att ta fram saxen oxå?



Av Soffan - 28 april 2013 17:00

Burit ut bänkar så grannarna kan sola, gjort ren akvariefilter, kollat tv, fixat ny prototyp av linje 301, deklarerat, betalt glömda räkningar och ändå inte riktigt gjort det jag tänkte göra idag, än så länge. Har nog dessutom säkert minst fem mail att skriva, såna där bråttomgrejer, men skippar dom idag, för nu har jag nog fått nog och lilla vovven har garanterat tröttnat för länge sen... dvs det är dags att fara hem igen. Söndagsjobb är inte bästa sättet att ha vilande/stärkande ledighelg på, var dom än utförs. Hittade föresten nyss chokladbiten jag tappade i bilen... återfann den på min nytvättade huvjacka. Vilket ju oxå känns sådär, men, då får jag ju möjlighet att fylla tvättmaskinen vilket både är miljömässigt bra och bra för mitt kakel och grannarna. Då slipper ju maskinen hoppa runt och föra så mycke oväsen...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards