Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Soffan - 14 maj 2013 21:45

Alla är upptagen med sitt, utom jag som bara... hm, ja vad gör jag? Har haft otur när jag tänkt hela dan idag. Lånat ut bil jag inte haft med mig, slängt fel dokument gång efter gång, och en mängd andra faktiskt onämnbara grejer, men värst var nog ändå det där med bilen.


Till de bra sakerna som jag trots allt ändå presterat idag hör att jag äntligen placerade en halv miljon till bra ränta och la om ett jättelån till bättre villkor. Har nog ändå mina ljusa stunder nu oxå, även om hjärnan snart är slut. Längtan efter långledigt är stark! Men tillbaka till bilden, den är några veckor gammal, men rackans va upptagen mina raringar var den dan...

 

Lilla hunden gnager på tuggben, barnbarnet pusslar och spelar spel med egna regler och kaninen... hon stretchar... eller vad nu kaniner gör när de inte äter eller sover?

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards