Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Soffan - 19 maj 2013 21:20

När grannarna skrek som bäst vände jag blad i en pocket av Knausgård. Inget man skriker av... tungt, nära och många ord, men galet bra. Men som god medborgare tänkte jag om, självklart måste man ju se matchen med stort M idag. Men så vart de ju paus... och då måste man ju göra nått, aktivt. Började stöka runt med mina nya små pelargoner på balkongen... och ibland då har man tur, även jag. För det har bara tagit ca tio minuter att städa upp all jord som trillade ut krukan när jag tappade en av de större redan omplanterade blommorna. Men som sagt, ibland har man tur... hade ju just ändå inget annat för mig. Och sen va blomman ovattnad, o sånt e ju ren tur...

Sen tror jag oxå att grannarna inte alls kände nån oro över att höra en dammsugare på balkongen, precis just nu i kväll... I och för sig kan dom ju misstänkta ett totalt psykbryt inför årsmötet på onsdag, men det tar jag med ro. Har till och med beställt mackor till mötet. Men nu, andra halvleken...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards