Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Soffan - 7 juni 2013 22:53

Det är lite mitt i natten, men jäklars va sugen på rabarberpaj jag är. Måste blir prio ett i morron, till och med före att vattna gräsfröna, att göra en smulpaj. Vi är föresten inte helt inkompeteta gräsodlare, granngossarna o jag, det har kommit upp några strån... men kanske inte riktigt lika många som väntat, det var ju många frön i påsen. Men dom är på gång. Hunden vill inte hänga med mig nått mer i kväll, han flyger upp och tittar misstänksamt på mig varje gång jag bara tar i datorn. Det där med svansen tog hårt. Vi har en verkligt jobbig och allvarlig förtroendekris att jobba oss igenom i morron. Fobiträning och sånt... alternativt klippa svanshåret lite kortare. Men det hjälper nog inte, han hamnade verkligen mitt i när jag stängde luckan.

Av Soffan - 7 juni 2013 20:43

Lilla hunden är kränkt, och mycket förnärmad, efter att jag klämt hans svans i laptopen...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards