Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Soffan - 13 juni 2013 20:50

Tänkte att jag skulle presentera en gammal vän. Vi är nog näst intill jämngammal. Tyvärr har jag glömt namnet... men vi håller fortfarande ihop. Nosen är lite mer sliten och barnbarnet har bestämt sig för att han fryser, så toppluvan är ny.



 

Av Soffan - 13 juni 2013 19:17

Är lite högt tempo på kontoret just nu, så det är lite svårt att varva ner när man väl är hemma... så just nu sitter jag o surfar runt och kan inte bestämma mig för om jag vill köpa en kaninunge eller kanske en medelålders boaorm... eller hur många uppsättningar av IKEAS dockskåpsmöbler jag kan tänkas behöva. Tål att tänka på... drygt för huvet i alla fall. Vart lite drygt igår kväll oxå, eller mer pinigt. Men är man omtänksam så är man och då utstår man de grova tråkningar man kan drabas av i kassan på skafferiet om man köpt de flesta prinsesstidningar som getts ut senaste dygnen. För de gjorde jag, både handlade och stod ut. Ska nog dessutom smyglasa dem sen oxå, om jag får. Har ju sagt de förr, men gillar verkligen fina klänningar.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards