Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Soffan - 15 juni 2013 22:29

Kanske inte riktigt är rättan tid precis just nu, men nu har svarta sopsäcken landat i hallen och det bärs dit... grejer. Lilla hunden tycker nog att jag istället borde gå och sova, men jag knallar dit med konstiga slängbara grejer och varvar det med tv, där jag naturligtvis tittar på, Supernatural.

Dagsturen till IKEA idag gav mig nyttiga behövda grejer... eller hm, glasburken var kanske inte livsnödvändig. Men nu har jag tappat musli ur trasig papperspåse för sista gången, hoppas jag. Tappar jag glasburken, tja, då har jag problem av annan karaktär och troligen ont i tårna oxå, så så kvittar det nog om det är frön överallt. Det var i alla all en trivsam utflykt och vi kom hem mätta och belåtna och vissa av oss dessutom utvilad och med nya roliga saker. Klarade att hålla Bok- och Påslakansförbudet, gick sämre med handdukarna, men där fanns inget tvingade förbud, bara ett krav på eftertänksamhet och på att fundera innan, om köpet är nödvändigt och det var det visst idag. Och vem kan leva utan brandgula handdukar? Däremot fick jag betala för mycket för ett par grejer, är som vanligt slarvig och kollar inte sånt, alls. Eller jo, gjorde det ju idag, men först när jag städade ihop allt hemma. Åh, just ja, kollade nya köken oxå. Fick ny energi, känns som om det kan hända något även i mitt kök, snart.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards