Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Soffan - 8 juli 2013 21:45

Har just köpt en sak, eller snarare en möbel, inte riktigt det jag ville ha, men nästan. Nästa gång blir det kanske rätt, men troligen betydligt dyrare, fast då vet jag ju om jag verkligen vill ha just det jag letar efter. Så det här var ett provköp... Så nu sitter jag här tittar på mitt nya skåp, som ska bli tvbänk, men som alltså är lite äldre än jag tänkt mig och högre. Betydligt högre... Men som sagt, vi ska provbo tillsammans, kanske vi trivs, fastän det är fel och då kan det tänkas att det ska slipas och göras riktigt fint, men först alltså en prövotid. Men nu, sova och hosta o så hosta lite till. Lurade nog kroppen i torsdags, när jag var ledig, att det var dags att slappna av och bli sjuk... men än är det några dagar kvar till semester.

Av Soffan - 8 juli 2013 14:30

Om man räknar post i inkorgen i cm så är det ca 32 cm kvar innan målet är uppfyllt; på fredag ska det endast finnas 21 cm kvar... dvs det som inte syns, de finns inte.

Av Soffan - 8 juli 2013 12:36

Lunch och så lite rast, har bråda dagar nu. Gäller ju att hinna städa skrivbordet oxå, och vet man inte hur mycket, då kan man bara ta en tur runt i korridoren och kika in hos de som redan gått på semester, dom har himla tomt på sina bord. Kommer aldrig att bli så tomt på mitt... är ju lixom mitt uppe i mesta jobbet precis just nu.


Så här såg det inte ut i morse, för då tog jag sovmorron... utan i onsdags, tror jag...

  

... tomt och ödsligt... men vad kan man begära strax innan sex på morron?


Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards