Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 23 september 2013

Av Soffan - 23 september 2013 20:23

Den som jobbar hårt, den kan få följa med och köpa nya fina byxor tillsammans med barn och barnbarn, åt sig själv, i brun manchester... dom swischar så fint när man går. Swisch - swisch - swisch... Undrar om man kan hitta en stickad slipover oxå, med stjärnmönster i brun-gul-orange? O en polotröja, fast inte i banlon...?

Äh, mina nya byxor är jättefin, mjuka och sköna, så nu gäller det bara att hitta nått fint att ha till oxå. Men de ska väl inte vara nått problem. Barnbarnet kom inte hem tomhänt hon heller, eller snarare tomfotad. Hon är nu redo för kallare dagar, om fötterna, men det är inte jag. För jag kom just på att jag slängde mina riktiga vinterskor i våras...

Av Soffan - 23 september 2013 14:27

112 "objekt" och 74 olästa mejl... dvs jobbar hårt idag, är så glad att jag ligger i fas, så att inte antalet inkomna mejl ökar i snabbare takt än jag hinner jobba undan de redan inkomna.

Av Soffan - 23 september 2013 09:09

Tillbaka i verkligheten igen och inte nog med att jag fryser - jag har 145 "objekt" och 115 olästa mejl oxå. Men kan det verkligen vara så, att så många verkligen kan vilja mig någon, på en enda vecka? Skulle inte tro det... alltså dags att sortera och prioritera. Men fick jag välja fritt just nu, då skulle jag absolut välja värmen i Turkiet igen.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards