Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 23 november 2013

Av Soffan - 23 november 2013 19:24

Det är bara en sån dag idag... men dom är i alla fall randig, båda två, den ena bara lite mer.

  

Av Soffan - 23 november 2013 16:18

Ur en buss jag klev i natt... o snipp snapp slut där kom en... hm... snut. Vi hade visst poliseskort sista biten hem i natt. Vart ett bra slut på en jobbig jobbvecka. Veckan har varit fylld av möten och jag flyttade in i nya kontorsrummet i mitten av veckan, fick igång på telefon och dator nästan på en gång. Kontorsmöblerna är nästa färdigmonterad och lite mer hände det nog igår när jag var ledig för att åka till Stockholm. Dottern var med på utflykten till huvudstaden, för när mamma "kräver" sällskap på Black Sabbath, då gör man bäst i att åka med... haha. Ser det lite som ett mellanting mellan kulturell upplevelse, utbildning och ett fint inspel på mitt femtioårsfirande, för vem har sagt att man bara firar sånt en dag, en gång vid ett enda tillfälle? Har många fler saker på gång som också ingår i firande, men har efter i natt lovat dottern att nästa gång får hon välja utflyktsmål. Innan det drog ihop sig till konsert hade vi dessutom en himla trivsam dag i Solna. Vi åt, promenerade runt överallt, ända ner på fot- o tåbenen och handlade mycket skoj, innan det var dags för Friends Arena och Ozzy. Jag är strålande nöjd, lätt lomhörd och trött. Blir nog en tidig kväll ikväll, för det där med att komma i säng först halv fyra, de grejar jag inte riktigt längre verkar det. Det där med att åka på organiserad bussresa var också en grej. Vi passade kanske inte riktigt in i "gänget", för utan skägg, jättemage, band t-skirt och utan den obligatoriska lila påsen stack vi ut en smula med vårt medhavda lösgodis, päronfestis där vi leende satt med bältet på i bussen.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards