Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Soffan - 8 januari 2014 20:20

Koleran är drucken och jag har hittat mina shorts, känner mig nästan redo. Ända tills jag tänker på jobbet och upphandling och överklagningar och att jag nog idag gav vår rätt stressade vd en rätt elak, men rolig tecknad bild. Får förklara mig i morron... och samtidigt jobba undan några veckors jobb i superrask takt. Men som vi ofta påminns; vi har ju månadslön och jag ska ju ha nått o göra sen oxå. Och det lär inte vara något problem med det.


Flytten till annat kontor och det här med att plötsligt bli sambo går över förväntan. Min sida av rummet är stökigt, överhopat med papper, gamla utredningar, korrektur och utgångna tidtabeller...på andra sidan skärmväggen, den papperlösa sidan är sambon har sitt skrivbord, där ser det inte ut så. Vi har således funnit någon form av balans... och jag vattnar mina blommor själv.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards