Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Soffan - 14 februari 2014 16:36

Vet inte vad ni fått, men jag har fått en pipande muntermometer... kanske i Alla hjärtansdagspresent? av min mamma. Pralinerna kommer senare, eller? Eller är det kanske bara dags att vara tyst och ta tempen?

Av Soffan - 14 februari 2014 16:11

Med ökad ork kommer åsikter. Alldeles speciellt negativa synpunkter har jag på min säng. Så arg att jag fick ont i huvet igen till och med. Om jag bara orkat hade den fått en enkel till tippen tidigt i morse. Tack och lov fanns inte orken, har alltså en säng att gå o sova i även till denna kväll. Så för första dagen på flera dagar har sängen fått vara ensam sen i morse, jag har vilat i soffan i stället. Allt för att skona min stackars rygg från sängen. Flixar inte att vara febersjuk och sängberoende, så snart, dags för uppdatering av sovrummet. Ska bara bli frisk först. Och det kan ju vara kul att kunna byta kanal o så där. Lika kan de ju vara kul att överhuvudtaget se vad det är man ser på tv. Så har kolla tv hela dan, mellan tupplurarna, missat skidmedaljer men såg ishockeyn. 

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards