Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Soffan - 28 februari 2014 11:56

Inte så bra för en ansträngd planerarekonomi att vara ledig, med tid över till att inventera hemmaortens butiker. Dessutom känns de som om jag förlorat tjugotusen, minst. Tipstävlingar utan glasögon och med en gnutta slarv, då svider det. Av två försök har jag nu misslyckats me två, för jag VET faktiskt hur många ringar OS-flaggan innehåller, så de så...

Av Soffan - 28 februari 2014 07:17

Pratade snällt med chefen igår och tiggde åt mig en ledig dag idag med hänvisning till trötthet pga tidigare sjukdom. Behövde sova och vila. Alltså vaknar jag klarvaken tokstressad innan fem. Skallen var full av omloppstekniska trafiklösningar och dessutom en dröm, där jag trippade runt i antika Grekland på vita plastiga klackar och iförd en korallfärgad dräkt skjutandes på en varuvagn.
Jag behöver nog hjälp...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards