Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg under februari 2014

Av Soffan - 1 februari 2014 10:16

Insåg nyss, lite generat, att ingen kommer att bädda min säng idag, om jag inte gör det själv. Slut på fina handdukskreationer i form av ormar o svanar o annat fint. Inga vackra hibuskusblommor på rummet heller... Bara att bita ihop, klarar ju att tvätta själv i alla fall. Vilket är nödvändigt i och med att det hänt en smärre olycka i väskan... ALLT är sandigt och saltigt. Men värst är det nog ändå med vita "finkläderna" för dom är inte bara sandig utan dammsmutslortiga oxå... dvs jämngrå.


Men snart så är det bara badkläderna och resväskorna kvar att rengöra. Så om jag får säga det själv, så har jag jobbat på rätt bra sen igår. Har ju dessutom hunnit pärla oxå.


Har däremot inte städat bort sanden i trapphuset som läckt från väskan...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards