Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Soffan - 1 mars 2014 17:09

Det var igår jag tog ledigt för att jag behövde vila, men det är idag jag är trött och verkligen vilar. Tycks som om lilla hunden oxå behöver vila, för vi har helttidshäng i soffan idag. Även om nya soffan är mindre än den stora vita, som var så go, räcker den nya bruna ändå till. Vi trängs lite och han surar, men vi får plats.


Å andra sidan känns det inte som om man missar något utanför soffan heller. Det är grått och mulet och i morse kom det ner något snöliknande. Ve o fasa.


Hemmet har dock blivit något mer organiserat under dagen, disken är omhändertagen, tvättmaskinen har jobbat ett pass och boken har inte blivit speciellt mycket bättre än de trehundra första sidorna. Jo just ja, spillde blåbärssoppa på rumsmattan, den som hunden härom natten spydda IKEAråttfot på, mitt sull var värre. Jobbigt att erkänna... och dessutom börjar det väl bli dags att äta fast föda igen.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards