Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Soffan - 2 mars 2014 20:12

Vet att jag gnäller, men den här boken jag nu läst, får man verkligen planka hur mycket som helst från andra böcker? Finns det någon gräns, eller är de fritt och bara upp till läsaren hur mycket man står ut med? Den var ju egentligen inte dålig, jag har bara läst allt förut, till exempel i serien om Narnia. Och då har jag ju då oxå avslöjat var jag läser för typ av böcker... ibland. Eller ja, rätt ofta då. Hm... 


Har inte valt nästa bok som ska läsas, men kanske ska hoppa "barnhyllan" då... kanske Svenskar i strid kan vara något, eller Under kupolen... eller rent av 22/11 1963? Ska ta mig en funderare, men nu nattpromenad me lilla vovven, för vi tar tidig kväll, för att vakna tidigt o kolla slutet på Oscarsgalan på tv. 

Av Soffan - 2 mars 2014 16:16

Så där ja, tydligen dags att börja frysa om tårna o nysa... o nått sånt har jag minsann inte fört upp på agendan. Däremot ska det ätas, vet bara inte vad, eller så ska jag bara slänga mig i soffan me halvkassa boken. Vill inte att den, boken alltså, ska vara en besvikelse, så den har mycket att leva upp till de sista hundra sidorna nu. 


Annat var de med Bamsefilmen, den va spännnande. Och det är så himla bra att man har barnbarn så man inte behöver gå ensam på matiné. 

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards