Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Soffan - 14 mars 2014 21:24

Snälla snälla snälla... ingen snö! Har ju redan tagit undan bästa snöskorna och det där med skidåkningen... hm... långsiktig planering är visst a och o, enligt kollegorna... Litar på dem rörande detta, tycker nämligen dom verkar planerar varenda dag, långsiktigt. Å de verkar ju förståndigt... Är ju inte så att jag är lat, eller så, mer att jag hushållar med resurserna. Och sen har jag ju inte så mycket prylar heller som man verkar behöva vid alla olika formera idrottsligt utövande. Har ju till och med tappat bort min stegräknare. Däremot har jag hittat min plåtplonka, efter att jag vänt upp och ner på hemmet och bilen och innan dess kontoret, vilket var tur, för det är ju så himla trist att fixa nytt körkort och spärra kort och sånt.


För övrigt har det faktiskt varit en ovanligt tråkig dag. Skaparglädjen hade svårt att infinna sig - men en bra grej fnulade jag i alla fall till. Hoppas jag. För om nu bara någon vill betala, så kanske jag gjort ett gäng framtida nattbussresenärer glad. Tyvärr inte i min hemkommun... för här är de ont om sån vilja. 

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards