Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 19 april 2014

Av Soffan - 19 april 2014 07:59

Påskaftons morron, det är disigt och kallt - men - jag vaknade inte 04:40... hade nästan något som kan liknas vid sovmorgon. Men nu är jag uppe, försöker komma ikapp här hemma efter några veckors övertidsjobbande. Så jag försöker samlar mig för att beöka antingen återvinninsstationen eller tippen, ladda tvättmaskinen, men först plocka ur, sen ska dammsugaren jobba, om jag nu inte måste damma även den innan den kan användas.


Hm... Lilla hunden snarkar vidare och jag pratar bara strunt, för jag kommer troligen bara att ramla omkull i soffan och kolla på Tintin tills lilla hunden vaknar och vill gå ut. För först promenad, sen gofrukost med tekakor från Annas Bageri i Säter... som både smakar och luktar gott. 


O nu inkom troligen dagens räddning från städning - sms från dottern. Är säker på att hon kan erbjuda mig att göra något som är betydligt roligare... Åh, tänk så rätt jag hade. Så nu - dags att sätta fart, en frukostinbjudan håller inte hur länge som helst.

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards