Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Soffan - 25 april 2014 22:37

Kan inte riktigt släppa det där skoköpet igår, men det blir nog bra. Kanske? Samtidigt känns det rätt bra att tänka på normala saker, som skor och febriga barnbarn, och inte avstånd, parallellklasser och körvägar. Är rätt mör efter den här jobbveckan, men det vart i alla fall ingen fjortontimmarsdag idag. Men så har jag heller inte varit på protest- och skällmöte idag, inbjuden av ett gäng militanta pensionär, där den man alltså skäller på är mig. Men istället har jag kanske några timmars helgjobb framför mig. Har en del "pinnar" kvar att koordinatsätta efter onsdagens heldagsutflykt... och materialet finns i mobilen, som gnäller om trasigt minneskort. Suckar och suckar igen. De kan bara bli bättre... 


Va föresten in på ikea idag och handlade... kakor. Klart godkända! Har däremot inte köpt hem det som ska förvandla mitt sovrum till ett välplanerat och FINT sovrum. Men nån gång så lär väl de oxå hända. 


Nää, fy... dags att sova. Låter rätt gott att höra lilla vovven snarka... blir lite avis. Inte på att snarka, men att sova gott. 


Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards