Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 28 april 2014

Fy

Av Soffan - 28 april 2014 19:05

Nakenyoga eller landsvägscykla... hm... valen är många. Måste få tid och ork att göra annat än att jobba, ganska snart, men helst redan igår. Orkar ju inte ens läsa just nu och då är det illa. Fast det går sådär att få till mer fritid. Före lunch trodde jag att jag nästan hade lite koll på jobbläget - efter lunch, inser jag att det endast var en illusion. Ibland är okunskap rätt bra, typ befriande. 


Fast jag ska inte gnälla, jag har i alla fall inte kräkts på grannens hallmatta, som lilla har hunden gjort. Han var lite duven igår kväll, men verkar piggelin nu igen. Hoppas det är en korrekt iaktagelse. För annars får jag säkert köra min rumsmatta på tvätt... och med tanke på hur lång tid det tog för mig att hämta hem mattan förra gånden som den var på tvätt, så tar dom kanske inte ens emot den. Men som sagt; lilla vovven ser pigg ut, eller i alla fall betydligt piggare än mig...

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards