Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 29 april 2014

Av Soffan - 29 april 2014 21:43

Är lite knäckt, HUR kan en liten, men go, fyraåring se att jag klämt på julklappsnavkapslar på bilen min? Själv mår jag inte så dåligt av mina plåtfälgar, men misstänker att andra gör det... hehe. Själv har jag ju lite svårt att släppa tanken om att dyra fälgar måste vara någe av de mest onödiga man kan köpa. Inget blir ju lixom bättre... eller? I och för sig lite finare och blankare, men jag förmodar att bilen drar lite mycke soppa och är lika dyr att äga ändå? Men tillbaka till barnbarnet; hur kan hon ens tänka på en sån sak, som hur hjulen ser ut på en bil? Och att hon ögonblickligen såg att något var annorlunda. I och för sig kan det bero på att hon blev lite rädd om mig; för jag hade ju hål i hjulen... 


Men... gissa vem som passerade Mili Däck i morse? 

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards