Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Soffan - 16 maj 2014 21:14

Jaha ja, så va de fredag idag och man är nyss hemkommen efter en 15-timmars jobbdag. Är rätt säker på att det ska vara så här... men men, nu är de så. Hade ju en toppenfin lunch i alla fall, på Haganäs med efterrätt o allt.


Har länge funderar över om inte den enda överlevande pelargonen skulle få flytta hem från kontoret idag. Sagt o gjort. Trist bara att den jäkeln skulle göra en frivolt i bilen, vädigt ett OS-guld, minst, innan vi var hemma. Nu står den i köket, eller står o står, den ragglar. Bröt dessutom ett antal grenar, eller kvistar eller va de nu heter på en blomma... surt i alla fall. Men nu kan jag nog inte klara kvällen om jag inte får mat. Tänkte rostad macka me ost o marmelad kunde vara lagom. Men inte på samma sätt som i nattens dröm... då jag minsann åt varma mackor me punchpraliner under osten. Men jag sov gott. 

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards