Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Soffan - 26 maj 2014 19:59

Fan, känner mig minst sagt lite "wild and crazy"... Har gjort något vågat nu här på kvällen, har gått direkt från tjockaste vintertäcket till - hör här nu - till tunnaste sommartäcket. Kanske kommer jag att ångar mig - kanske inte. 


En annan sak som jag däremot ångrar är att jag inte tog mig tid att åka till andra sidan järnvägsdiket och köpte nytt schampo. Låter kanske lite överjobbat att åka dit för nått man kan fixa hemma... men ja, jag krånglar, för jag köper sulfatfritt... o de finns de inte så mycke av på hemmaskafferiet. Inte nog med det, jag ska testa nytt märke den här gången, inte för att det andra var dåligt på något vis, utan för att jag blir galen på schampoflaskor som är så hård att man inte kan få ut de sista... För i morse tvättades håret med vattenblandat schampo, för säkert femte gången, men nu e flaskan jäklare mig slut. Så om jag inte fryser mig helt stel under natten kanske det kan tänkas att jag äntligen tar mig en tur över diket i morron. 

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards