Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Soffan - 9 juni 2014 21:45

Men käre nån så hunden snarkar. Han hör inte ens att jag tycker att vi ska gå ut... Börjar han bli gammal mån tro?

Av Soffan - 9 juni 2014 21:24

Skulle inte vilja säga att jag sov över idag, för jag skulle ju bara strääääcka lite på mig... och upps, så va klockan lite mer. Och när man ändå inte hinner, då tar man de lugnt och får en mjuk fin start på dagen och glider in på kontoret, en smula sent. Men sen, eftersom ingen gör mitt jobb när jag inte är där, så kan dagen bli lite lång en sån här dag, som idag. Eller som vanligt alltså, oavsett ankomst... Kom ändå hem i tid idag så att det fanns ork att dra i några till skruvar. Fast tusan vore väl, fick ju en extra dos ork tack vare en balja jordgubbar som grannen K bjöd på.


Tråkigt nog är ena sidan av skåpet väldigt ful i färgen/lacken, eller vad man ska säga. Jobbigt bara att montera ner och ta med och klaga... ska testa att klaga via foto, för nu är det bara dörrar och gångjärn kvar att montera dvs de svåraste att få till bra. Ska sova på det, och kanske, men bara kanske, händer det något med dörrarna i morron. Eller om "jag" ska fixa elen först? 




Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards