Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Soffan - 20 juni 2014 21:45

Blev inget midsommarfirande alls för mig idag, om man inte räknar... hm... ja, vad ska man räkna? Eller jo, hade ju en chokladboll i kylen, som skulle delats med barnbarnet, men som blitt över. Riktigt mumsigt tillsammans med ett glas c-vitaminbrus. En mormor me strax under 39graders feber är en ynklig varelse... Skyller allt på gårdagens sista mejl, en riktig glädjeförstörare. Åh nu, dags att leta snytpapper, igen.

Av Soffan - 20 juni 2014 08:31

Igår lovade jag kroppen ledigt från allt kontorsjobb, i hela tre dagar - jag skojade inte - o inga korsade fingrar. Så tack så himla mycke för för snuvan!


Är en lätt surmulen dag idag, trots sol, fast på TV pratas de om regn, hm... snö i norra Dalarna? Äh, spela roll då - midsommarafton är här och alla väder klär en ledig dag. GoMat ska de oxå bli, så jobblaxen lär komma till nytta. Däremot skippar jag kransbindandet och och blommor under kudden. Blir så smuligt... 

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards