Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 28 juli 2014

Av Soffan - 28 juli 2014 18:38

Glöm allt jag skrev om regn igår. Det blåste en del, började droppa, ganska många droppar... ett ynka pyttelitet tag. Absolut inte tillräckligt för att jag ska komma undan vattningen av nya buskarna. Tog mig nyss även för säkerhetsskull en vända via kyrkogården och vattnade där oxå.


Men i Borlänge, där regnade det minsann. Haft en badfri dag idag, känns tomt. Får ta igen det i morron, men gjorde lite nytta idag istället, även om att att bada oxå är nytta. Kollade statusen på kontorsskrivbordet dvs om antalet komihåglappar ökat, läste lite jobbmejl och hann prata strunt me kontorssambon. Vet inte vem av oss som ligger värst illa till. Tror han är snäll när han säger att det är han...

 

Sen åker man kanske inte på semestern till jobbet utan lite nöje ska de väl oxå vara, så innan kontoret besöktes gjordes ett längre besök på Rosa Huset, dottern fyndade massor och jag investerade i ett nytt måttband och en julklapp. Nyttonöjdheten är hög, typ.

 

Hann även med den snabbaste snoan man kan göra på Kupolen. Fyndade lite grejer och fick samtidigt en glädjande överraskning som inte bara var oväntad utan den fick även en stor sten att släppa taget om mitt hjärta. Är så glad att jag för en gångs skull lyckades fota M oh C tillsammans, dom som oftast aldrig vill vara med på foto. Känner mig rackans glad, så sammantaget en bra dag de här. 

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards