Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Soffan - 4 augusti 2014 23:01

Har stängt mina fönster, ändå luktade det brandrök när jag kom hem, sniffade runt överallt... tills jag kom på att det var jag och mina kläder som luktade. Kontoret är mest att likna vid en hermetiskt tillsluten frysbox, men det räckte tydligen att ta sig mellan kontor o bil. Var i och för sig ur bilen halvvägs oxå, tog ett kalasfikastopp och firade C på hennes kalasdag, en dag försent. O bilen är geggig av aska av det regn som föll på vägen hem. Blir nog till att tvätta... nån annan dag.


Har dessutom lärt mig att tanthumlor har en gadd gömd i fluffet där bak. Eller tror de bara var damerna som hade det. Gadden är dessutom återanvädningsbar... måste forska mer i humlornas hemliga liv i morgon, om jag hinner. 

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards