Utan spaning - ingen aning

Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Soffan - 23 oktober 2014 21:31

Har varit mig själv idag och ägnat mig åt tårtsnobberi... är "rätt" tårtor slut, tja, då blir kollegorna utan tårta. Så kan de gå. Har däremot mumsat marängtårta här hemma med de närmsta. Fina presenter har jag fått oxå. Härligt att fylla år, hela dagen. 


Sitter just nu och funderar över hur jag ska kunna tacka för alla fina grattisar som dumpit in via fb under dagen... eller näää, de gör jag ju inte, kollar ju på tv... men lite funderar jag. Kanske mest på annat, ändå, typ vad nästa mål me livet borde vara. Återuppta en avsomnad grej... typ börja motionera? Eller börja laga mat? Äh, tror faktiskt jag ska se klar filmen på 6:an, Battleship... fastän jag är supertrött och borde sova. Det vart ju lixom som vanligt inte den där lugna stillsamma jobbdagen idag heller, inte slutade jag tidigt heller, men allt är ju i och för sig relativt, rätt tidigt slutade jag ju i alla fall. 

Utan spaning - ingen aning


Skulle ha kunnat vara jag...

Några ord om inget

"LYCKA är den maximala överensstämmelsen mellan verkligheten och våra förhoppningar."

Dagens datum och klockan är:

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards